.Daily inspirations

Hello loves,

Onlangs heb ik eindelijk gevonden waar ik al heel lang naar op zoek naar was… een juweeltje met mijn naam op!  Ik herinner me nog de vele zoektochten tussen de rekken. Winkel in, winkel uit… zowel in buiten- en binnenland om maar mijn naam te vinden. Helaas pindakaas! Tot nu! Want in mijn online zoektocht vond ik de toffe webshop dailyinspirations.nl waar je zowaar je eigen tekst op je juweeltje kan kiezen!

IMG_3928_2

Daily Inspirations is een webshop die Omayra heeft opgestart naar aanleiding van haar passie. Het creatieve brein dat ze is, ging ze vroeger (en nu nog steeds) steevast voor cadeautjes, die ze zelf maakte, met een heel persoonlijke toets. De vele positieve en warme reacties op haar sieraden bleven niet uit. Daardoor besloot ze haar passie met ons allemaal te delen en een webshop op te richten met mooie sieraden waar ze zich richt op juist die persoonlijke toets. Omdat iedereen een ander verhaal heeft…

Omayra ontwerpt zelf haar ringen, oorbellen, kettingen en armbandjes in mooie kwalitatieve materialen.  Bij sommige ontwerpen kun je je eigen tekst laten zetten en hiervoor heb je de keuze uit verschillende lettertypes en symbooltjes. Je kunt ook bij haar terecht voor super leuke workshops om zelf je juweeltjes te maken! ‘I love that!’

img_3899_21-e1515346076659.jpg

Aluminium tekst armband smal: 16 euro

Na diep nadenken vond ik het eigenlijk wel een leuk idee om niet mijn eigen naam maar de naam van mijn blog te vereeuwigen op een leuk armbandje. Haar missie is zeker en vast geslaagd bij mij, want hier word ik enorm vrolijk van! Wil jij ook zo’n mooi persoonlijk sierraad voor jezelf of voor je dierbaren? Neem dan snel een kijkje op dailyinspirations.nl!

Schermafbeelding 2018-01-07 om 17.51.00

Lots of love and hugs,

naamlogo

 

Don’t miss any of my updates, follow me on   logo_2x and my social media ♥

Schermafbeelding 2017-03-19 om 18.45.49Schermafbeelding 2017-03-19 om 19.02.35Schermafbeelding 2017-12-03 om 12.46.54 Schermafbeelding 2017-03-19 om 18.51.02

 

 

 

 

 

Plaats een reactie